iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Sömnproblem?

Publicerad 2009-05-26 14:57:06 i Allmänt,

Sådär det gick tog ett tag att göra Mia's blogg men det blev väl okej. Hoppas hon är någorlunda nöjd ..

Min rygg gör ont, sover så dåligt om nätterna med Isabel i sängen, men hon tycker inte om att sova i sin egna säng hon vaknar så fort man lägger ner henne och börjar gråta hysteriskt om man lämnar henne där.
Förut så sov hon ganska länge där i min säng men nu så vet jag inte vad det är för fel på henne hon har sömnsvårigheter verkar det som en bebis ska väl sova ganska ofta? Hon har svårt att sova tycker jag ..
Så fort hon tappar nappen från munnen så vaknar hon ändå om hon ''sov'' i 20 min innan.
Om nätterna är det värst .. hoppas det blir bättre med tiden.

Nåväl ska nog ta och hoppa in i duschen och dra till Coop Forum eller Maxi för att köpa Isabel's ersättningsmjölk.
Ciao!

Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2009-05-26 17:30:32

ja gumman , det blev skit bra , tack så jätte mkt. william var faktist rätt så lik isabel i början det är nu på sista tiden han börjat sova djupt. dom får ju sin trygg het och så. det är bara att kämpa på det vänder så fort det där.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela