iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Spara för fan!

Publicerad 2009-05-31 23:18:50 i Allmänt,

Jag borde verkligen sluta slösa pengar, jag beställde två t-tröjor igår från H&M (fashion against aids) design av Tokio Hotel, alltså jag är inget .. absolut inget fan av dom! men deras design är cool, jag bara älskar döskallar och sådant. Så det blev en till mig och en till min bror (alltså killmodell till honom) skulle Korn ha gjort en desing på en t-töja skulle jag fan skuttat dit och köp en haha hur ful den än var, haha ..ha!

Idag fick min bror lov att ringa till oss (morsdag), kanske sista gången denna gång hoppas jag .. sedan kommer han ju i december något jag verkligen hoppas, han flyttar in till oss :) han ska inte bo med pappa utan med OSS! Mamma, Isabel och mig.
Det var ju min första mordag idag, känns hur konstigt som helst. Men men .. trevlig dag var det idag, lyckad också. Varmt och soligt, sommaren är här! VERANO!
Känns underbart, värmen har gjort så att jag har blivit hur trött som helst, så ska äta något snabbt, borsta tänderna och gå och lägga mig brevid min lilla Isabel ♥
God natt!




Kommentarer

Postat av: mia

Publicerad 2009-06-01 22:06:30

hon är ju så himla söt =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela