iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

It's not weird, or is it?

Publicerad 2009-05-26 18:09:18 i Allmänt,

Åkte aldrig och köpte ersättningsmjölk till Isabel, orkade inte. Känner mig yr, trött och hungrig .. fast jag vet mycket väl att det beror på att jag åt en dålig frukost och har inte ätit något än heller.
Jag är sugen på pizza, hmm .. kanske ..? Kycklingsallad vore gott :) haha!

Jag skrev till min bror om A och jag fick ett konstigt svar tillbaka, min bror tycker att jag borde vänta och se om det händer något att jag ska hålla kontakten med honom. Är inte det att plåga sig själv?
Jag nämnde att jag skulle försöka glömma bort honom, försöka få mina känslor för honom att försvinna.

Nu sover Isabel ialla fall, hon var vaken från 10 på morgonen .. Jag tycker fortfarande det är lite konstigt att Isabel bara vill stå upp hela tiden, har hon för mycket energi eller? Hon skulle bara varit 2 månader nu (hon föddes ju 7 veckor för tidigt) hon är snart 4 månader.
Kanske borde börja läsa ''Leva med barn'' det kanske står saker man behöver veta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela