iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Kvällen var frustrerande

Publicerad 2009-05-12 14:24:27 i Allmänt,

Hela jävla kvällen grät Isabel, till typ 6 på morgonen .. Hon slutade inte gråta oavsett vad man än gjorde. Det blev så himla frustrerande vem som helst tappar tålamodet med hennes gråtande, hon skrik gråter och .. Okej, om det inte fanns några grannar så skulle jag låta henne gråta men nu så hör grannarna när hon gråter och vem som helst kan tro att man misshandlar henne så som hon gråter.

Jag känner mig så trött, hon lyckades sova nu ialla fall ändå om hon höll på ett tag igen. Jag vet INTE VAD JAG SKA GÖRA!? Någon som har barn som vet vad man kan göra?
Fick en tråkig nyhet idag, fan! :( Men nog med allt detta.
Ska hoppa in i duschen och gå ut .. hoppas att regnet inte kommer tillbaks!


Hon borde sova som förut. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela