iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Eh .. Ja, tankar?

Publicerad 2009-05-23 15:18:37 i Allmänt,

Hmm .. Har inte bloggat på någon dag eller så, har varit trött och inte orkat men men.
Idag drömde jag något konstigt, verkligen konstigt .. Ni vet den där serien Ghost Whisperer? En sådan upplevelse drömde jag om. Ja, drömde att jag hade sett två ''andar'' en sådär god ande och en elak som ville vilse leda mig i mörkret .. ena bad om hjälp och var iklädd i en vit klänning och den andra bara skrattade åt mig och såg allmänt läskig ut. Haha! Sjukt ..

Jaja, det var inte så intressant bara lite halv roligt egentligen för vem drömmer om sådant? Mina tankar har varit sådär komplicerade, har haft för mycket att tänka på .. jobbiga tankar om massa saker. Hur som helst ska nog gå ut ett tag i detta fula väder kanske lugnar ner mig lite. Who knows?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela