iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Glädje

Publicerad 2009-05-08 14:55:49 i Allmänt,

Skulle ha gått ut med Mia idag, men hennes son har feber så får bli en annan dag. Ska nog åka till Södertälje då, till mammas jobb, orkar inte sitta inne idag. Först måste jag fixa mina naglar, jag tycker inte om att ha långa naglar och måste ta bort det gamla nagellacket. Sen svart nagellack från Mavala blir det den här gången :)

Jag har känt mig enormt glad dom senaste dagarna,  har sådan där glädje känsla inom mig. Kanske det beror på att det är snart 1 månad kvar tills jag åker till Spanien :) fan va härligt! Utekvällar, ut med Leo's familj någon stanns i Madrid, sommar känslor! Jag var så glad igår att det smittade nog av sig på Isabel hehe .. Hon log faktiskt jätte länge när jag satt och pratade med henne att vi ska till Spanien nästa månad med såndär glädje röst. Haha .. hon såg så SÖT ut!

Nästa vecka ska jag tydligen träffa min kära vän Maria hon bor i Piteå nu, men ska hit till Stockholm nästa vecka? Ser fram emot det, var länge sedan vi sågs. När var det? På KoRn's konsert förra året?

Bilder från igår:


William .. Hahaha .. jag skrattade åt den högra bilden ganska mycket

Min lilla Isabel haha .. :)


Mia

Kommentarer

Postat av: Elena

Publicerad 2009-05-08 16:46:44

Ja, min dag har varit bra hittils. (:



Åh, vad underbart att åka till Spanien!

Får jag följa med? (: Hihi.

Postat av: Mia

Publicerad 2009-05-10 19:48:15

hehe , bra att du känner dig gladare gumman :) snart åker ni. får se till o träffas någon dag här. william är bra nu iaf . kraaaaaaaaaaam

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela