iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

And sometimes you're glad even if life's not as you want it to be.

Publicerad 2009-11-24 23:23:01 i Allmänt,

Jag känner mig glad, mycket glad varför? Jo, för att jag tänker på det jag har, människorna som finns runt om mig. Min dotter, mina vänner, min familj att dom finns! Att dom får mig att skratta, att dom får mig att le .. är inte det underbart? Dom små skitsakerna som händer, som har hänt försvinner då och blir små ynkiga saker som inte har betydelse.
Mitt liv är inte så dålig trotts allt ändå om jag mådde dåligt för några dagar sedan, men jag är värd mer än så. Och jag är stark och livet blir mer värt när jag ser min dotter varje dag som lyser upp mitt liv.

Idag så var jag ute igen, är ofta ute hahaha.. nej, men det är skönt man slipper sitta inne och känna sig instängd och desperat.
Mötte Mia utanför bvc för att hennes son skulle få svininfluensavaccinet, jag tvekar fortfarande att ta den själv och Isabel ska få vaccinet man blir ju rädd efter att ha läst och hört så mycket negativt. Jag är ju diabetiker för gud skull! Fan ta min diabetes ibland.. menmen.. Efter någon timme sådär så träffade vi Maria, alltid lika trevligt att träffa henne :) vi drog ialla fall till vår gamla skola och träffade vår gamla klassföreståndare haha .. hur länge satt vi där och pratade? Åhh, fan vilka minnen man får av den där skolan.
Tycker att vi borde ha en klassåterträff, skulle vara roligt :)

Jag börjar känna mig orolig över att jag har så mycket att betala och köpa och har lite pengar. Damn! Jag känner mig orolig och stressad nästan hela tiden, det är nog därför min mens inte vill dyka upp längre har varit så sedan juli. Vad fan kan man göra?


Är inte hon bara föööör söt?

Kommentarer

Postat av: Melissa

Publicerad 2009-11-25 10:56:37

Postat av: Melissa

Publicerad 2009-11-25 10:58:06

Shit omg! Fan vad söt hon är!!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela