iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Chocolat

Publicerad 2009-11-25 11:30:53 i Allmänt,

Är det bara jag som är typ besatt i choklad? Hahaha.. Tror jag inte skulle kunna leva utan det i en vecka. Alltså okej, jag är diabetiker och borde inte äta sådant ganska ofta (bara en gång i veckan ungefär, kanske?) men nu är det så att jag kanske överdriver ibland när det gäller marabou choklad :) när jag var gravid så blev jag sugen på choklad typ varje dag. Hahaha.. Intressant? - Nej. Hoho..

Idag är jag trött och orkar inte göra ett piss egentligen, men jag måste. Jag har ont i magen, har inte ens ätit frukost än men jag är inte hungrig, jag har ont i magen och är röksugen, jag har ont i magen och vill ha choklad har en bit kvar men det är inte så smart att äta det på morgonen.
Kan inte det bli den 2 december nu? Längtar tills du kommer hit till Stockholm :) det kommer bli så bra. Känner mig glad idag också ändå om en viss person försökte prata med mig igår på kvällen, blev sur och irriterad ett tag men det gick över snabbt.
Jag fattar inte om detta är normalt? Jag vaknade upp idag med smärta i livmodern så jag antog att ja, nu så har min mens dykt upp men .. nej, fortfarande inte. Varför får jag ''mensvärk'' då? Och jag är 100% säker att jag inte är gravid! Får väl ringa till gynekologen igen.


En tröja med det här skrivet skulle jag vilja ha till Isabel.
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela