iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Det man byggt upp så bra, kan rasa på några sekunder.

Publicerad 2009-11-07 23:06:17 i Allmänt,

Ja, nu undrar ni nog? Jag har bara lust att svära, få ut alla dom hemskaste orden ur min mun. Skrika och säga -FAN! FAN! FAN! gång på gång. Men jag har bara lust, jag gör det inte. Denna gång får det ännu än gång förbli tankar. Ändå om jag vill..

Imorgon är en ny dag men ändå känns det förjävligt, jag vill stanna tiden ett tag. Allt går för fort fram! Varför har vi så bråttom? Vem sa att kärleken var svår och komplicerad? Varför finns det inte en handbok om hur man kan göra i olika situationer i livet? Kan inte livet vara en saga? Kärleken som på film? Det skulle varit bra om inte perfekt.

Jag undra hur världen skulle sett ut om alla var godhjärtade, ärliga, snälla, omtänksamma, etc.. Ja, allt bra som finns på denna värld. Hur skulle det sett ut? Hur skulle vi vara mot varandra?
Nu är jag trött, jag vill bara sova. Inte tänka på något annat, det gör ont nu. Men varför? Detärinteenspåriktigt.


Tro inte fel nu.

Kommentarer

Postat av: Alina

Publicerad 2009-11-08 01:12:01

Hej du! =) har du haft en bra helg sötnos? =)

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-11-09 03:16:14

Höhö.. Testar bara.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela