iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Inte så långt kvar ändå

Publicerad 2009-11-25 13:17:04 i Allmänt,

Jag anser mig som konstig men det är väl alla människor i denna vackra värld? Fast det som är bra med mig är att jag är mig själv. Stop pretending to be someone you're not. Haha.. Kul, när man har lite bättre självförtroende. Nu är jag ännu mer glad :) åt nyss en sen frukost var sugen på rågkakor (polarbröd mamma köpteigår) med smällt ost, så in i ungen (inte så)små bröd. haha.. Jag älskar nyttiga saker också så en hel avocado för mig själv räcker hehe.. det är så gott! När mamma gör sallad med avokado i så tar jag alla bitar avokado, sen så brukar mamma märka att dom är borta hahaha! inte så schysst men jag skrattar bara när mamma märker det efter ett tag.

Jäkla röksug vill men ändå inte, alltså jag orkar inte gå ut är så himla fult väder och att stå på balkongen själv och se på bilarna som passerar är lite tråkigt men mitt röksug tar över snart. Kan inte det bli december snart?
Tänker på att jag blir 21 snart (10 dagar kvar) när jag ser sitt barn tänker jag jäklar vad tiden går snabbt men så tänker jag ju inte om mig själv. Blir mest minnen som kommer upp om gamla tider, tider som man hade kul och som jag än idag tycker fan! vad kul jag hade då den tiden var bäst! Livet såg annorlunda ut då, livet var annorlunda då. Men nutiden är inte fel, jag har det bra.. Hur kommer framtiden att se ut? Nu tänker jag shit, vad tiden går fort jag är ju 21 snart!!

Gissa vad? Nu ska jag ut på balkongen ändå. Hehe.. Trista dag, trista väder. Snälla, varma sol kom tillbaks snart och gör så att dessa gråa moln försvinner.


Take me to New York.
I want to travel all over the world.
I want to discover new places.
To collect them in my memories.

Kommentarer

Postat av: A

Publicerad 2009-11-25 14:16:52

ÅÅH så sött barn ! :)

Postat av: carru

Publicerad 2009-11-25 15:33:48

Heej =) fin blogg du har! Om du vill ha fler besökare så tveka inte att klicka på denna länk http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=liiine89 du får garanterat fler läsare!! Ha det super! =)



PS, kika gärna in på min blogg, där jag skriver mest om mode, musik och film. Och även en hel del om mig själv! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela