iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

December!!

Publicerad 2009-11-06 21:49:11 i Allmänt,

Haha .. Nu hade jag tänkt skriva ändå om jag har sagt det många gånger.
Dagen jag åkte till Forum Nacka med Sheila tänkte jag skriva här men något hände som fick mitt humör att sjunka lågt och sedan så orkade jag verkligen inte skriva. I måndags var jag med Sheila :) vi åkte till Forum Nacka som sagt, det var länge sen jag var där... Sheila hade tydligen sagt att det var jag som tod dit henne en gång för länge sen men det har jag inget minne av hahaha ..
Men hade trevligt ialla fall :) köpte bara några få saker så jag slösade inte så mycket, känns bra det.

Resten av veckan har jag varit med Mia och William :) förutom igår och idag, har stannat hemma och städat och så. Behövdes, det är bara mitt rum som fattas nu.


NU FAN! Jag är så jävla sjukt taggad inför första veckan i december :) länge sedan jag längtar tills något (Isabels födelse), då ska vi ut. Hoppas verkligen det blir av!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-11-07 08:18:10

ska du ut på isabells födelsedag? mia

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela