iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Fick sova 2 timmar ungefär

Publicerad 2009-11-23 17:07:37 i Allmänt,

Det är nog första gången på väldigt länge Isabel sover länge på dagen, hon sov själv i 2 timmar typ .. sedan vaknade hon men jag var ju fortfarande trött så la henne i min säng och hon kröp in nära mig och somna om jag kände mig glad det var ju så länge sedan hon gjorde så! Hon gillade ju att sova väldigt nära min när hon va liten nu brukar hon putta bort mig om jag är för nära henne :(

Nu ska jag ialla fall kolla vad jag kan göra för att äta, känner mig riktigt hungrig nu. Jo, förresten är det normalt att få jätte ont i livmodern när man dricker alkohol? Fick det nämligen igår på bussen när jag åkte hem. Lite läskigt egentligen ..

 


In Flames - Alias
Mycket bra låt tycker jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela