iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Helgen tills nu

Publicerad 2009-11-09 15:32:15 i Allmänt,

Har jag haft tråkigt, tråkigt! Inte ett skit har hänt, ville ut men Mia har kunde inte, igår tänkte jag gå ut men min pappa kom över för att äta middag med oss för att det var farsdag. Lite skumt egentligen, för att det var läääänge sedan jag var tillsammans med honom på en farsdag och det kändes lite awkward.

Får väl se om Mia har tid någongångsnart att träffa mig hehe..? Nej, bara skojar. Men snart kanske vi kan hitta på något.
Tiden går så långsam nu känns det som, vill att det ska bli den 18 november så att jag kan gå till jävla tandläkartiden jag har så att dom kan fixa min tandställning, längtar tills dom tar bort den! Den har ju trotts allt suttit där ett år längre än vad dom hade sagt till mig (alltså 3 år nu) kommer ihåg när dom opererade bort mjölktanden som jag aldrig tappade för att den andra tanden satt inuti tandköttet (man kunde bara se den med röntgenbilder) dom skulle få fram den ialla fall, den gjorde så jävla ont i käften efteråt när bedövningen avtog. Dom hade sytt ända till framtänderna och det kändes efteråt! Fick stå ut med smärtan i 5-7 dagar tror jag att det gick innan mitt tandkött blev van med tråden, och det såg konstigt ut att vid min ålder så saknades en tand haha!
Många trodde att jag hade haft hål i tanden och dom hade dragit ut den, men jag fick alltid förklara något som vart jobbigt efter ett tag. Jag har ju aldrig haft karies eller hål i tänderna hittills :) skönt det!

Är det inte i helgen Mia ska fira Williams 1år kalas? :) han blir ju 1 år fredagen den 13 november. Måste köpa hans present så snart som möjligt, men jag har börjat hata att gå ut själv. Förut när jag var gravid var det inga problem men nu så känns det ensamt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela