iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

It's friday and it feels like saturday.

Publicerad 2009-11-27 23:01:33 i Allmänt,

Jag är fan glad nu beställde dom 4 ända cd-skivorna som jag inte hade utav KoRn's alla album :) så snart har jag alla. Jag hade tänkt köpa dom sedan en tid tillbaka men det blev aldrig av, köpte alltid massa annat onödigt. Men nu måste jag spara, ska förmodligen resa till Spanien och sedan behöver jag ju pengar till den 5 december då vi ska UT! Fatta vad vi längtar :) Inte samma sak när man är utan barn då kan man gå ut närsomhelst, när man har barn så måste man skaffa barnvakt och man kan inte gå ut varenda helg.

Jag har haft tråkigt idag mamma var ledig så jag har inte den där lilla friheten att göra det jag brukar om dagarna, fast hon gick ju ut med lilla Isabel i några timmar men jag använde dom timmarna till mig själv :) behövde tvätta håret sen så passade jag på att använda min hårinpackning som låg där alldeles oöppnad (ändå om jag köpte den förra månaden), använda peelingkräm, måla naglarna och sådant som jag annars inte brukar ha tid till.

Nu känner jag mig skit trött igen, så ska nog gå och lägga mig ändå om det är rätt tidigt för moi.
God natt!


You're almost home dear brother
almost 2 whole years apart from each other..
25 days left!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela