iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Veckan hittills

Publicerad 2009-11-12 21:37:55 i Allmänt,

Har varit okej och bra, mycket rolig också .. eller ah, kanske bara för att jag skrattar så mycket för sjuka saker men jag älskar ju att skratta, ha kul och vara lite galen.

Igår var ju Mia, William, Isabel och jag i haninge centrum igen haha! Vi gick runt och kollade lite saker vill köpa en klänning till den 5 december då VI ska ut :) Längtar! Hoppas det blir roligt och en lyckad kväll. Jag fyller ju år dagen efter så vi firar mig också då hehe, kul va?
Nåväl, Idag så var vi i Farsta centrum denna gång, tror jag har bestämmt mig för den svartröda klänningen jag såg :) men idag så skriver jag inte mer. Är sjukt trött, ska gå och lägga mig snart påriktigt :P hehe .. Hoppas jag lyckas somna då. Imorgon ska jag stanna hemma och ha tråkigt :P eftersom Mia ska storstäda hemma inför Willliams kalas på lördag.
Nä nu ska jag prata ett litet tag med min kusin och sedan gå och lägga mig. God natt!


Två gulliga små busfrön :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela