iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Det känns så rätt men ändå så fel

Publicerad 2009-10-28 19:51:07 i Allmänt,

Det borde inte skada så här mycket? Mina känslor, dom som har gjort mig så förvirrad! Alltså jag vet inte vart jag ska ta vägen? Vad jag ska göra? Varför det känns rätt med ändå så fel!? Ahhh!!
Man kan inte styra sina känslor, vad ska jag göra egentligen ignorera allt? Skita i hur jag känner mig och bara pretend att inget händer inombords när jag egentligen vill, vill, vill och vill! Fast å andra sidan är jag rädd, som satan.. Vad kan hända liksom? Jag undrar och det blir bara konstigt.

Det här är för fan frustrerande..




Kommentarer

Postat av: Melissa

Publicerad 2009-10-28 21:59:28

Varför? Vad är det som tynger ner dig?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela