iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Saknad

Publicerad 2009-10-13 14:32:50 i Allmänt,

Lite roligt att det var ett bra tag sedan jag träffade min kusin, Isabel var väl nästan 2 månader och jag ammade fortfarande haha! Hade inte sett honom sedan mars/april någon gång. Men han bor ju nära nu så, det är bra :)
Var ute och gick med honom och pratade om typ allt, en hel del grejer har hänt sedan sist vi sågs. Jag och Leo är ju inte tillsammans och inte han och sin flickvän heller (eller ska man säga föredetta flickvän nu) det är faktiskt synd, för att hon var så scysst och trevlig. Tyckte om henne, hade passat bra in i familjen hehe ..

Jag orkar verkligen inte göra något idag, vill bara sova som Isabel gör just nu. Tycker hon är så gnällig och sur hela tiden, hon ska klaga hela tiden. Vilken unge! Haha .. Fast å andra sidan är det inte mitt fel att hon vill att man ska hålla i henne hela tiden, det är Leo's familj jag sa åt dom hela tiden att dom inte skulle gå runt med henne för hon skulle bli van och jag visste det! Så kan det gå när folk inte respekterar hur man uppfostrar sina barn.
Jag må vara en ung mamma med noll erfarenhet men så lär man sig.


DU (du vet vem du är) är verkligen saknad min kära vän, din humor och din positiva inställning får mig att bli glad. Du är verkligen en riktig bra vän, jag hoppas verkligen att du kan komma snart igen :) sista gången var det roligt och trevligt! Älskar dig ska du veta! ♥

Kommentarer

Postat av: Friendo Heidy

Publicerad 2009-10-13 14:58:12

NAAWW!! snyfftxD skiiit va glad jag blir!! Jag blir fett rörd, fan va fint sagt av dig my friendo!:) Hahaha... saknar ditt smittande skratt och galenskap;) vi är ju typ grannar nu juh, får ba hoppas att pengarna räcker så jag kan komma och hälsa på! Så vi kan hitta på nå kul och dansa lite på natt club:) haha!! nu e du ju singel;) Olala;) Alskar dig!

Postat av: daniella

Publicerad 2009-10-13 15:42:55

jaha okej när var du där? har inte sett dig iaf :) okej.. men den pressbyrån är liten så tror inte det är samma system i butiken och sådär.. men kassan är lätt att lära sig hihi.. jaså bara en vecka? jag har inte lärt mig den än :D men det är nog för att jag aldrig fått någon utbildning i den.. har jobbat där sedan juli. ska du börja jobba snart då?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela