iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Oliver, ännu en gång.

Publicerad 2009-10-25 17:56:09 i Allmänt,

Idag var jag på ett sådant sjukt dåligt humör. Bråkade med mamma på morgonen, men det gick väl över ganska fort, alltså vårt lilla gräl. Jag skulle ju få träffa min bror idag! :) men jag var ändå på dåligt humör och inte tala om min jäkla trötthet, alltså jag ska verkligen försöka lägga mig tidigt .. jag är nog säker på att det beror på det. Vid 8 ska jag gå och lägga mig ändå om det fortfarande är tidigt.

Men men.. jag fick träffa min bror idag!! :) andra gången sedan han åkte iväg, men nu är det mindre än 2 månader tills han kommer hem igen. Alltså jag var lite kall mot honom, men jag var så sjukt trött. Det är sjukt för att jag stod upp på tbanan (påväg till Universitetet) och kände att jag höll på att somna.
Vi pratade ju inte så mycket, för att han kan inte sitta och prata med oss han måste göra det han måste göra och vara med sina missionärs kamrater, så det är ett tag kvar tills vi får prata verkligen, gå ut och så :) men jag kan vänta ändå om jag är helt otålig.

Annars har det inte hänt så mycket förutom att Heidy fyller år idag :) GRATTIS friendo! Bra att du hade det trevligt idag, idag borde väl Mattias ha varit extra snäll mot dig ;) hehe .. När du kommer till Stockholm så blir det dubbel firande, vi firar dig och mig eftersom du kommer i början på december! YAY!


Ibland är det så jäkla underbart att bo i Stockholm
men ibland vill man bara flytta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela