iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

It's weird?

Publicerad 2009-10-30 11:42:09 i Allmänt,

Igår, ja. Gick jag upp samma tid som jag brukar vid 9 eftersom Isabel vaknar oftast då. Skönt att få sova lite mer än 7 ialla fall hehe..
Min pappa skulle passa henne då, för jag hade lovat Michelle att jag skulle gå ut med henne och äta på någon mexicansk restaurang: La Neta.
Vi var väl bara några timmar för jag skulle vara hemma vid 5 för att hämta Isabel igen :) Man går ju runt och tänker på sitt barn när man inte är med dom, saknade henne.
Nåväl, köpte en väska igår! Alltså jag slösade inte på några onödiga saker/kläder, jag lyckades spara! :) känner mig stolt över mig själv hahaha.. Jag hade trevligt ialla fall :) vi pratade om allt möjligt typ.

Jag fattar inte, jag har liksom inte fått min mens på 3 månader ungefär men min livmoder gör ont, det känns som mensvärk (och jag är inte gravid!! det är jag 100% säker på) Hoppas det går över snart.
Jaja, ska hem till Mia och William snart.
Ciao!


Hihi, minnen! Isabel tycker inte så mycket om att sova med mig längre :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela