iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Frågor?

Publicerad 2009-10-14 23:31:02 i Allmänt,

Haha, satt och små log lite över att Mias och min konversation i fb chatten. Alltså det var väldigt många frågor om att Mia skulle tvätta håret och att hon skulle komma hem till mig (vi bor ju 3 minuter ifrån varandra nu) till sist så kom hon. Hehe .. Lite sjukt. Men jag kan inte förklara.

Mitt hår var ljust och jag trivs inte i ljust hår egentligen, solen blekte mitt hår när jag var i Spanien. Så för första gången i mitt liv färgar jag håret själv, dessutom svart alltså det var ett kaos i början, jag fick svarta fläckar lite här och där och det blev en del fläckar inne i badrummet hehe .. men det gick bra ändå, stackars Mia som fick sitta och se allting hahaha ..
Får se hur länge det svarta sitter i innan det blir mörkbrunt eller brunt.

Nu ska jag sova ialla fall är trött och ska upp tidigt imorgon också. Får se om jag lyckas somna ändå. Ska träffa Cissi imorgon :) det var inte igår man såg henne liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela