iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Idag alltså

Publicerad 2009-10-28 22:53:32 i Allmänt,

Det har varit en okej dag idag :) är glad det är det som är huvudsaken, right?

Träffade Mia och William en stund :) som alltid snacka om alla möjliga saker och gå runt bara ändå om det är kallt ute hehe.. men det är alltid trevligt. Sen har det inte hänt så mycket men imorgon är det en ny dag, ska nog möjligtvis träffa Michelle får se om hon hör av sig eller så får jag ta och höra av mig hehe..

Nåväl ska nog ta och lägga mig snart.
God natt!

Kommentarer

Postat av: Melissa

Publicerad 2009-10-29 11:14:03

Jo, jag har den kvar! Min sjuka humor kunde du acceptera för du själv var ju lite crazy, jag kan vara mig själv när jag är med dig. Men jag ångrar att vi skildes åt för något oviktigt.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela