iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Svininfluensa och trötthet

Publicerad 2009-10-18 13:18:03 i Allmänt,

Jaha, då har man fått veta att man tillhör ''riskgruppen för att få svininfluensan'' typ lättare? Eftersom jag har en kronisksjukdom: Diabetes. Jag satt och hörde på det på radion igår, det här med vårdguiden att jag tillhör dom. Så jag gick in på vardguiden.se och läste lite att jag är välkommen in på någon vårdcentral för att vaccineras.
YAY! Jag som verkligen älskar (läs: HATAR!) sprutor. Fy fan!

Jag börjar bli trött på att vara trött hela tiden. Känns bara som om att jag vill ligga i sängen och sova hela dagen, men tyvärr så går det inte livet som mamma är inte lätt ibland haha.. skojar bara men sådan ''frihet'' visste jag att det skulle ta slut den dagen jag blev mamma.
Ialla fall.. Nu har jag ont i magen, sjukt nog. Ska nog duscha och så nu sen ska jag nog gå ut?

Har köpt den här. Får se om den verkligen funkar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela