iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Stoppa tiden, snälla!

Publicerad 2009-09-03 00:53:55 i Allmänt,

Det skrämmer mig fortfarande hur fort tiden gâr. Jag menar jag längtar tills december för att fâ se min bror igen, tills jag äntligen kan fâ ha honom vid min sida igen, prata med honom hur mycket jag vill, gâ ut igen .. allt vi gjorde innan han âkte för 1 och ett halvt âr sedan. Men jag vill tillbaks till dagen frân och med förlossningen, ändâ om det gjorde satans ont men den känslan att fâ se hennes lilla kropp och ansikte. Sâ liten. En ny liten människa! Kärlek ♥
Det känns sâ overkligt allting, hon var ju sâ liten att se henne nu känns sâ overkligt.

Idag var det Leo's födelsedag, hmm .. Jag har kännt honom i 6 âr men jag har aldrig var här när han fyllde âr under denna tid, första gângen haha! Men det var ändâ inte sâ mycket till födelsedags firande.
Hans syster gjorde en târta och hans bror en annan ena ât vi pâ morgonen (mycket ovanligt att jag är uppe sâ tidigt som idag sâ alla skämtade om att jag var uppe sâ tidigt.)
Jag gjorde Tacos och sedan hans systers târta. En stund var det roligt vi skrattade ât bilderna vi tog ..

Om 6 dagar sâ kommer min mamma och mina mostrar hit till madrid, längtar men tyvärr kommer min pappa ocksâ hit och det suger. Alltsâ att fâ se honom i 6 dagar i rad kommer vara frustrerande, jobbigt, störande och irriterande. Vi kan bara inte leva under samma tak.







Min Isabel ♥ det bästa som finns!
Mitt ALLT!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-09-03 08:18:43

hej ja det ska ja . när ja får mina betyg. men när säts isabl in på dagis då?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela