iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Damn! Now what?

Publicerad 2010-04-29 20:05:16 i Allmänt,

Jag är riktigt rädd och orolig! För en sak, en sjuk sak som hände idag. Fuck! Fan! Jävla skit saker som ska hända mig, alltså det är så sjukt att jag inte kan fatta det. Jag har pratat med Melissa nyss, men ändå det känns sjukt och läskigt och jag vet fan inte vad jag ska göra! Jag vill bara  försvinna         från           världen  nuuuuuuuuuuu!!
JAG VET FAN INTE VAD MAN KAN GÖRA!? Vad fan jag ska göra!? Det känns så fel men ändå som det inte riktigt är mitt fel.
Why!? WHY for fuck sake!? För i helvete! Hur kan man vara så pantad i skallen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela