iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Jo, Just det!

Publicerad 2010-04-12 13:37:13 i Allmänt,

Hade helt glömt bort vad som hände förra veckan i onsdags, det var inte en liten sak heller :) dom tog ju ÄNTLIGEN bort min tandställning det känns så sjukt konstigt fortfarande, brukar glömma bort det och tro att jag fortfarande har dom kvar och att borsta tänderna blir så konstigt eftersom jag var så van att ha dom. Den första dagen känndes det tomt, som om dom hade tagit bort ''en del utav mig'' på något konstigt vis. Haha.. Jag som ville få bort tandställningen ;)
Det sjuka var att tandläkaren sa att dom mina tänder såg vita ut!? Hur i helvete.... tänkte jag. Hahaha tycker dom ser gula ut :P jag menar med tanke på att jag var beroende av kaffe (drack mest kaffe latte) förut och drack det varje dag tills jag kämpade med att sluta fast det gick inte så bra (alltså att sluta vara beroende av något) mitt nästa beroende var cola light plus att cigg fanns med i bilden hela tiden när jag drack kaffe och när jag drack cola... Jag har dock slutat dricka både kaffe och cola light.. okej, det händer att jag dricker då och då men inte varje dag som förut. Att sluta röka har jag tänkt på länge men än har det inte hänt, tyvärr.

I helgen hade vi kul så som Mia skriver på sin blogg ;) att oavsett vad eller vart vi går så har vi alltid kul. Det ända var att i början fick jag en känsla av att det skulle bli en dålig natt för att Mia fick mig att åka till Jordbro, jag verkligen hatar att vara där! Först fick jag gå ner till centrumet där för att Mia och Mika skulle möta mig där men dom gick nog fel? haha.. för att dom var helt plötsligt vid stationen, ja då fick jag gå tillbaka dit. Jag blir så paranoid när jag är där och rädd att jag måste byta trottoar hela tiden när jag ser någon vid samma trottoar som jag.
När jag äntligen mött upp dom så träffar vi på Maria :) det var så himla länge sen att hon fick en lång kram. Blev så glad! Sen började Mia tjata om att jag skulle dricka upp spriten (ren vodka) det fanns ju inget att blanda det med. Usch! Men drack upp det ändå var typ halva kvar så ja.. ni kan tänka er. Resten av natten spenderade vi på Oleary's i haninge. Vi hade kul och vi dansade häcken av oss ;) fun fun!


Bilder från förra helgen: Innan vi drog vidare till stan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela