iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Solo quiero escapar aveces...!

Publicerad 2010-04-24 16:48:01 i Allmänt,

Borde egentligen skynda mig att städa rummet och så, men orkar typ inte.. så sitter här istället haha! Mia frågade om jag ville dra till Jordbro (omg!) Hahaha.. Vill jag verkligen det? Jag menar, man kanske blir rånad eller något sådant där :P i värsta fall dödad hahaha! Skojar.. Hehe..

Jag visste att något sådant här skulle hända, lögnar jävel alltså! Skyll dig själv och så får man ingen förklaring heller.. Nä, ska fan skita i sådana människor som inte ens är värda min tid. Känner mig någorlunda irriterad och sur men det går väl över lika snabbt som förra gången.
Jaja, Fint väder idag ialla fall :) längtar tills jag får göra min tatuering ♥ tre stjärnor, som jag länge velat göra men inte vågat pga att jag aldrig tog hand om min diabetes förut innan graviditeten och hade skyhöga blodsocker värden men nu jävlar.. Och sedan längtar jag till Spanien resan, vill komma bort ett tag! Madrid here we come.. in june! Yaaay..!


Madrid ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela