iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

That's just sooo cute! :)

Publicerad 2010-04-25 12:09:32 i Allmänt,

Vet inte varför jag känner mig så glad vaknade upp skit trött men ändå glad :) jag skulle ha gått ut igår med Mia :( men jag fick inte och det gick inte heller, var tvungen att städa mitt rum. Blä! Ville verkligen ut...
Chattade lite med R på msn, tror vi hade den bästa konversationen utav alla gånger vi chatttat. Han var ju bara för söt och gullig mot mig! Satt och skrattade och log flera gånger, det är sjukt!
Na na na na.. Jaja, har lust att gå ut eftersom det är så fint väder får se om jag lyckas släpa ut mig och ta en promenad åtminstone.

Idag är det exakt 2 månader kvar tills jag åker to freakin' Spain! Längtar faktiskt, sola, bada i Leo's familjs pool, gå ut, gå ut, gå ut haha.. ha lite fri tid och ta det lungt och massa annat som jag brukar göra där nere.
1 månad brukar gå snabbt när jag är där, sen när jag kommer tillbaka så börjar jag plugga känns lite nervöst länge sedan jag gick i skolan ju! Hoppas det går bra och att jag inte ger upp lätt.. Hmm.. sista gången så gick jag i skolan 3 månader sedan fick jag ett jobb erbjudande och tackade ja för att jag tröttnade snabbt på plugget. Men jag tröttnade på jobbet efter 4 månader också så... Jag förstår inte varför jag är så? Jag trivdes verkligen på jobbet och tyckte om vad jag gjorde men men

Now måste jag börja göra lite annat, orka sitta här och få en miljon tankar och sakna vissa människor.
Later!


Someday... Someday, New York..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela