iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Tattoo next month! Yes!

Publicerad 2010-04-24 00:50:02 i Allmänt,

Today was a good day haha.. nä, men ärligt talat var det en bra dag solen sken ialla fall :) var sjukt trött imorse när jag skulle upp för att Isabel vaknar ju så tidigt nowdays :(
Idag var jag inne i stan och träffade Melissa, hennes mamma och hennes son Jack som är typ 3 månader? Men han är SÅ otroligt sjukt SÖT! Så liten, minns när Isabel var så. Alltså tiden bara går så jäkla snabbt!
Jag mötte ju Melissa och Tatiana i Hötorget så vi drog till tatuerings stället där Meli har gjort sina tatueringar för att jag skulle fråga om den jag vill göra :) är glad! Nästa månad ska jag göra min tatuering, är glad, är glad, är glad hahaha.. Vem kan man ta med sig? För sällskap? Hehe..

Sen har jag väl bara varit hemma? Drog ut en stund till Handen. Och dum som jag är ibland eller lätt distraherad, satt och pratade i telefon och väntade på bussen hem. Det stod en buss där ett tag eftersom det är första busshållplatsen kanske i 5 min? Och eftersom jag pratade i telefon så märkte jag inte ens att min buss hade kommit sen när den drog iväg märkte jag det! Blev varken sur eller irriterad, börja bara skratta åt mig själv. Jaha.. fick vänta på nästa.
Nåväl... Bra dag, imorgon ska jag nog ut igen, om inte Mia säger att det är okej att jag hänger med henne och sin kompis till gymmet.

Kommentarer

Postat av: MiaÄlskarIris

Publicerad 2010-04-24 08:46:53

Jag vill med !!!! jag vill oxå tattuera mig ju.... :D kan vi inte kolla om ja oxå kan göra en då eller måste man boka tid? pussssssssssssssssssssssss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela