iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Den tar för mycket plats och låter mig inte vara ifred.

Publicerad 2010-02-24 22:31:56 i Allmänt,

Jag förstår inte och kommer nog inte att förstå det, jag vet inte vad jag gör för fel. Det är min börda jag pratar om igen, den jag inte kan prata med om någon. Det bara är så...

Idag har jag inte gjort ett dugg, varit hemma och typ ruttnat.. Det finns inte så mycket man kan göra nu när det är vinter, när det är så kallt ute och snö precis överallt. Den där jävla snön som är så störande och vägrar försvinna, blä!
Idag blir det ett kort inlägg för jag orkar inte skriva, imorgon ska jag väl möta Mia och skaffa gymkort hoppas det går bra och att något händer. Nåja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela