iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

It's this thing, that is there everyday.

Publicerad 2010-02-09 12:22:44 i Allmänt,

Jag vet inte varför, varför i hela friden jag är så jäkla trött hela tiden. Jag somnade typ 8 häromdagen, dagen efter var jag extremt trött och ville forsätta sova och klockan var ändå 10 på morgonen. Jag vill få bort denna förbaskade trötthet som gör mig seg och orklös, jag orkar helt enkelt inte göra ett piss och det är lite svårt att vara så när man har ett livligt barn. Vad i helvete ska man göra?

Min bror har under dom senaste dagarna kollat på någon japansk animeserie på sin Iphone, hahaha.. Alltså jag har typ också fastnat för den, den verkar ju rolig eller den är det igår satt vi och åt (Isabel sov då) och tittade på 2 avsnitt. Han visade mig någon konstig dans dom gör och låten som dom använder den fastnade i min hjärna i några dagar!! Ahh! hahaha..
Jaja, ska förmodligen gå ut idag och träffa Mia. Orkar inte göra något men hon ville träffas och prata :) så får ta och duscha snart.

Serien heter: Keroro Gunso


Låten jag fick i hjärnan.
Hahaha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela