iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Ojsan! där ser man..

Publicerad 2010-02-22 16:23:18 i Allmänt,

Är medveten om att jag inte har skrivit på väldigt länge? Känns det som.. Men har inte haft sådan stor lust egentligen och haft lite dåliga dagar men men..
En annan av mina kusiner (inte dom som var här i somras) var här förra veckan från onsdag och åkte tillbaka igår till min moster som bor i Schweiz, hon ska vidare till Portugal idag har jag för mig..? Det var trevligt, tills fredag då jag gick ut med Mia och Heidy, jag hade kul med mamma förstörde mitt ganska glada humör och jag blev bara nedstämd och bröt ihop typ igår på dagen.
Ja.. hmm.. Varför mår jag som jag gör? Det vet jag, men jag gömmer det inom mig, jag låter det sakta men säkert tära sönder mig inombords för, vem berättar man något sådant här om? Det låter dåligt och det ska ju inte vara såhär. Då är man en dålig människa?

Jag tänker och tänker vad ser jag fram emot? Finns det något? Kanske att dom ska ta bort min tandställning i slutet av mars? Eller vad finns det? Inget? Nä, kanske så är det så.
Vad Fan.. Vad har hänt med min glädje? Jag undrar.. :( VAD har hänt? Jag vet seriöst inte vad jag vill eller vad jag behöver. Idag blev det ett sådant inlägg som är negativ.. punkt.

Kommentarer

Postat av: Melissa

Publicerad 2010-02-22 17:29:21

ÄNTLIGEN!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela