iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Skriver senare?

Publicerad 2010-02-13 20:29:11 i Allmänt,

Det gick väl bra hoppas jag? Alltså Isabels kalas, hon fyllde ju 1 år i onsdags (10/2) men vi firade henne idag. Det blev ganska okej, synd att Mia drog vid 6 haha.. Vi hänger ju runt efter varandra hahaha.. skämtar bara.
Trött är jag ialla fall, inte lite men ganska så mycket, vill sova men ändå inte. Min bror och jag gick och la oss sent så hann bara att sova någon timme eller så.. Skulle ju upp tidigt för att städa typ och göra massa annat, jag var ju ruskigt yr av trötthet men gick upp ändå. Jag sover så dåligt...

Jag skriver mer senare eller något. Orkar verkligen inte nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela