iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

The Beautiful people

Publicerad 2010-02-23 18:14:23 i Allmänt,

Hmm.. Lite konstigt att jag just fick Marilyn Mansons låt fast klistrad i huvudet, jag har inte hört denna låt på ett bra tag men tyckter videon är cool på något underligt sätt but hey! that's me, i'm weird sometimes ;)
Var ute idag och kunde bara inte sluta sakna våren, det är så förskräckligt kallt ute! Värme kom till Sverige för i helvete hehe..
Jag var hos optikern idag för att kolla synen och jag säger bara: BUUUHUUUU!! Jag måste använda glasögon!!! Jag såg ju lite (läs: ganska så) suddigt långtifrån men alltså kan ni tänka MOI med glasögon hahaha.. jag skrattade åt mig själv lite när jag fick lite tips och råd vad för slags glasögon som passar mig jag prövade kanske 5 par och jag tänkte bara: VARFÖR! :( och log åt hur oseriös jag var, fick ialla fall låna 2 exemplar för att jag inte kunde bestämma mig för vilka av dem två jag skulle ha men nu vet jag så ska tillbaka imorgon för att säga till dom. Men det kommer att kännas sjukt konstigt att ha glasögon för jag är van att se mig utan. I wonder, I wonder liksom.. ;) hehe..

Det är ialla fall bra att tandställningen åker ut snart annars så skulle jag sett hur skum som helst ut med glasögon och tandställning, typ som Ugly Betty? hehe.. skojar! Jag förolämpar ingen ;) anyways..
Är sjukt sugen på att gå på bio :) vill se några filmer som verkar intressanta men kan bara gå på 1 denna månad måste tyvärr spara pengar :( har massa räkningar och annat jag måste betala. Fy vad tråkigt..

Kommentarer

Postat av: Melissa

Publicerad 2010-02-23 18:26:39

Hey hey I know you, you're a sick women! Men låten rockar fett :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela