iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

There's something on the wall

Publicerad 2010-02-28 18:59:35 i Allmänt,

Yeah, what could that be? Nothing, I'm just kidding. Hahaha.. Skojar.

Skriver ett snabbt inlägg innan Melissa skriker åt mig att uppdatera, Hahaha.. ;) skojar bara. Min bror ska ha datorn och jag sitter här ändå, han ska skriva sitt cv. Ska flytta på mig soon, får låna hans iphone istället ville kolla på en serie på youtube men men... det funkar fint på hans iphone också hehe..
Jag har faktiskt inte gjort något idag :( tråkigt tråkigt, vi fick bara besök hemma typ vid 2 tiden, dom åkte nyss.
Ska höra med Mia om hon vill gå ut ett slag och bara prata, hon sa att jag skulle höra av mig lite senare anyways.

Btw, Isabel har hål i öronen nu :) mitt lilla busfrö. Stackarn grät ett tag i fredags men jag kan förstå henne det gör ont, ialla fall lite men det är nog värre när man är bebis. Jag gjorde också, alltså jag har redan 2 hål men gjorde ytterligare 2. Jag hade det förut när jag var 13 men dom blev infekterade och jag var tvungen att ta ut dom (fast det kanske inte var så konstigt eftersom jag inte visste att jag hade diabetes och blodsockret var skyhögt):( det var lite synd eftersom jag var glad och nöjd men nu när mitt blodsocker ligger rätt till så hoppas jag dom läks ordentligt utan problem.
Ska ge datorn till min bror nu och höra med Mia om hon orkar gå ut är ganska trött själv, vill egentligen bara sova.


En fjant bild på mig :P såhär kommer jag se ut i glasögon
hahahahaha.. fick låna 2 provexemplar av optikern
men valde dom där tillslut.

:)

Kommentarer

Postat av: Melissa

Publicerad 2010-03-01 18:56:16

SÅ du kan läsa mina tankar!



HAAAAAH FREAK! Skoja, skojar, skojade, jag skojade, jag skojar bara (A)

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-03-02 07:46:20

Ihhhhhhhhhhhhhhh! vad söt du var, hade inte tänkt att du skulle se så bra ut i glasögon :) ska du ha dom när du läser eller hela tiden?Miiiiiiiiaaaa

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela