iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Upp och ner, ner och upp

Publicerad 2010-02-09 21:10:55 i Allmänt,

Jag vet inte vad det är med mig, men jag mår verkligen inte bra. Ska jag söka psykvård igen? Nej, för jag litar inte på dom där människorna. Dom hjälper ju inte ens? Ibland kan jag inte fatta att jag överlever mina dagar.
Ja, nu är jag negativ. Jag mår bara inte bra. Jag mådde så bra, så bra när jag kom tillbaka från Spanien förra året i höstas.. Jag var glad, glad på riktigt. Vad har hänt!?

Imorgon fyller Isabel 1 år, tänk att det gått ett helt år. Det är sjukt och skrämmande. Undra hur dagen blir imorgon? Har inte tänkt ut något än.
Oh well, måste fortsätta ordna mitt rum som jag inte gjort för jag orkar helt enkelt inte. Ska duscha efteråt och sen sova och glömma bort allt..

Kommentarer

Postat av: Saga

Publicerad 2010-02-11 16:08:15

Tänker på dig och hoppas att vi ses snart! Klart vi gör för jag kommer att stanna i Stockholm en stund nu men jag längtar! Kommer ner 23 februari. STOR KRAM!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela