iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Hemma och förskyld

Publicerad 2010-01-15 14:26:33 i Allmänt,

Yes, ni hörde rätt fast det var ett litet tag sedan jag kom hem. I tisdags kom jag hem från Spanien igen, inte lika kallt men kallt ändå fast slapp snön i 10 dagar ialla fall (fast det snöade en dag fast nästa smällte det bort) det sura och tråkiga med allt är att just dagen efter så blir jag sjuk! Alltså förskyld, fatta hur trist och tragiskt det är för mig som hatar att må såhär plus att jag blev förskyld i höst också det är inte normalt att jag blir sjuk ofta, jag är en sådan person som blir väldigt sällan sjuk men vad händer nu med mig!?

Jag var negativ någon vecka innan jag åkte till Spanien trodde allt skulle gå åt helvete som det halv gjorde i somras men jag hade fel det gick faktiskt bra denna gång :) jag trivdes och hade kul, vi gick ut en lördag och ställerna i Madrid brukar stänga kl 6 på morgonen så vi stannade tills dom stängde och drog hem, Leo och jag var dom ända som inte var fulla hahaha.. resten vart det. Men shit så trött jag var när kl började bli 8 på morgonen.
Jaja, skriver mer och lägger upp bilder en annan gång, Isabel vakna så ska försöka orka leka och så med henne.. Jäkla förskylning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela