iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Saknad

Publicerad 2010-01-20 23:49:59 i Allmänt,

Saknar en viss person, konstigt nog och konstigt mycket. Men det kanske inte är så illa trotts allt som jag trodde :) det känns bättre idag ialla fall. Det finns nog hopp och jag hoppas det fungerar i slutändan det skulle vara bra om inte mycket bra.
Det kanske ändå är så som sångaren Amaia Montero sjunger i Spanska bandet, La Oreja de Van Gogh (hon sjunger tyvärr inte i det bandet längre) det är nog sant det hon sjunger om i en av deras gamla låtar. Jag får nog tro det ett tag?

Imorgon åker min bror och min far till London, alltså dom ska bara vara där i 3 dagar men ändå jag vill också dit! Jag är avensjuk att bror min ska dit, jag har velat åka sedan flera år tillbaka men jag slösade bort min tid på annat? Ska kolla med Leo om vi kan åka någonstans bara för det, ska nog ta och åka ner till Spanien på sommaren fick en konstig längtan att åka dit igen. Vill ha en varm och solig sommar :) jag ska sola mer än vad jag gjorde förut hade jag tänkt och ta det lungt ett tag. Leo har ju körkort sedan förra året i oktober så vi kan åka till Barcelona eller något.. Skulle vara grymt! Eller åka någon annanstans i europa? Höhö..

Idag gjorde jag flera ärenden dessutom :) och en av dom är jag mycket glad för. Ska ringa imorgon och höra med södersjukhuset, då blir jag nöjd och mycket glad.


Haha.. I remember, I remember :P
Det var en vanlig dag i stan med Melissa
våra vanliga dagar där allt kunde hända
vi kunde sitta eller stå och skratta i timmar tills magen värkte
Det var sjuka men ändå vanliga dagar.

Normalt?
Nä.
Hahahaha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela