iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Seg dag!

Publicerad 2010-01-21 17:44:54 i Allmänt,

Jag har varit otroligt otroligt trött idag, ville bara sova så jag och Isabel sov tills 10 idag sedan vaknade jag upp och var skittrött och ville fortsätta sova men lillan var pigg och grät så var tvungen att gå up för att ge henne mat.
Tycker min lilla älskling har växt så fort och hon blir bara sötare varje dag. Tänk att om 2 och en halv veckor är hon 1 år! Det är sjukt men sant att tiden går så fort.
Måste börja planera inför hennes 1års kalas, har redan bjudit några men det är en del människor har bara inte orkat maila och ta kontakt med någon egentligen. Men ska!

Har inte gjort ett piss idag, Mia kom över en stund eftersom min bror är i London och jag är hemma ensam med Isabel och har tråkigt, men jag kände/känner mig så seg, trött och hängig. KAN INTE DET BLI VÅR OCH SOMMAR SNART? Först ska jag se till att träna hårt innan dess, har varit lat och inte orkat gå ner dom här graviditets kilorna som fortfarande är kvar (gick ju upp 16kg totalt :( och har bara gått ner 7kg utav dom 16 än sålänge) så nu måste jag ta mig i kragen och skärpa till mig, annars får någon smälla till mig hahaha! Ska börja imorgon här hemma innan jag kan skriva in mig på ett gym och inget mer godis och choklad, måste börja äta rätt. Blir jag sötsugen ska jag äta frukt och dricka mycket vatten (och kanske någon bit mörkchoklad? hehe)

Haha.. Satt och tänkte på en händelse som hände dagen jag kom tillbaka från Spanien, en fullperson sitter och sjunger på pendeltåget (det lät hemskt och fult, inget vidare bra) sen innan han hoppar han av:

- Ursäkta att jag sjunger, jag är förbannad och jag sjunger när jag är förbannad.

Inte kul? Hahahahaha.. Det var det just då. Det lät så roligt, jag skrattade och min bror också.


Är inte hon bara adorable? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela