iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

UPDATE: Senaste nytt!

Publicerad 2010-01-27 00:30:39 i Allmänt,

Som kanske inte är så intressant haha, jag har nämligen varit magsjuk sen i söndags kväll.. Isabel var magsjuk innan men hon smittade mig och eftersom mitt immunförsvar är/var svagt för att jag var förskyld så min lilla prinsessa smittade mig hehe.. usch! Ialla fall, har mått skit och inte ätit sedan söndag förens idag åt bara en gång fast jätte lite min mage är fortfarande känslig och jag kände mig sådär efteråt. Jag hade feber igår också..

Jaja, denna vecka måste jag göra några ärenden, får se om min bror orkar följa med mig på mina små äventyr haha! Sen hade jag tänkt att åka och besöka Melissa i Norköping nästa månad om det går bra för henne :) skulle vara trevligt. Hoppas det går bra för Isabel att resa i 2 timmar och att hon inte blir jobbig..

Fick veta idag förresten att en av mina bra vänner till mig som bor i Spanien, Madrid ska nog komma till Stockholm och besöka mig :) är inte det sött? Så hon kanske kommer nästa vecka eller något. Kommer bli kul.. Alltid kul med vänner från Spanien det var goda tidet det när vi bodde där.. ändå om jag först hatade Madrid men med tiden började jag vänja mig lite grann och trivas.


I Madrid, jan 2010.

Kommentarer

Postat av: Melissa

Publicerad 2010-02-01 13:13:59

Postat av: Melissa

Publicerad 2010-02-01 13:15:44

Va?! Dog han för två veckor sedan? :O Var han för gammal? Ja, jag hoppas inte att bebisen får problem med allergin :( då skulle det vara så jäkla synd och bara ge bort kovou.

Jag har tid om 18 dagar :D

Postat av: Saga

Publicerad 2010-02-05 11:50:22

<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela