iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Varför blir jag alltid besviken?

Publicerad 2010-01-19 16:57:09 i Allmänt,

När jag tror att något bra kommer bli bättre? Att jag ens trodde att det skulle funka, för att jag fick hopp.. Nu är jag bara besviken och ledsen. Jag tror seriöst att det aldrig kommer att ändras, att det aldrig kommer att bli så som jag vill och hoppas.

Varför mår jag såhär egentligen? Är det för att jag har varit instängd hemma lite för länge känns det som? Jag kom ju hem från Madrid förra tisdagen men ändå 1 vecka hemma bara för att jag är sjuk. Jag orkar inte längre! Jag är hes och det är förmodligen bara för att jag var ute igår.. Och mina tändervärker också, jag hatar denna tortyr som kallas tandställning, haha men jag är ändå ganska glad för att dom försvinner om 1 månad eller 2 :)
Imorgon skiter jag i om jag är sjuk eller inte, jag ska ut! Först ska jag till södersjukhuset imorgon för jag måste kolla en sak som driver mig till vansinne just nu.
Jag har fortfarande inte laddat upp någon bild från min kamera men gör nog det snart? Haha.. Måste hitta kabeln först. Vart kan den vara nu då?


Hahaha.. (bilden)
Vill åka tillbaks till Spanien, vill ha sommar NU!
Vill åka till stranden och sola och ta det lungt, vill resa.
Vill göra mycket, går det?

Kommentarer

Postat av: Leia ♥

Publicerad 2010-01-20 12:05:37

Hoppas du känner dig bättre snart!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela