iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Bad day?

Publicerad 2010-07-02 17:27:33 i Allmänt,

Jag vaknade nog pâ fel sida idag, för att jag är pâ sâdant dâligt humör... Orkar inte göra ett skit och känner mig dâlig idag. Leo ska iväg för att jobba i Piccolina.. funderar pâ att följa med eftersom jag inte vill sitta hemma och inte göra nâgot, jag lagade mat ât dom idag sâ nâgot har jag gjort men jag vill bara inte vara inomhus bara alltsà hemma hos dom. Dessutom sâ är jag nog ocksâ pâ dâligt humör för att det är skit varmt här i Madrid...

Äh jag vet inte... Orkar inte skriva nâgot egentligen. Igâr var det en bra dag, vi var ute bara jag och Leo han körde till flygplatsen först sen drog vi vidare till La Vaguada och var där en stund :) sen hem igen. Det känndes bara bra..
Idag är jag pâ skit humör, vet inte varför? Kanske för att jag inte har rökt idag pâ hela dagen? Mâste fan fâ röka, ska hoppa in i duschen och ut och köpa cigg, sâ gör jag... punkt slut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela