iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Bloggen får vila en stund till

Publicerad 2010-06-07 15:59:02 i Allmänt,

blir bara ett inlägg till typ jag har verkligen inte orkat eller velat skriva, har inte varit så mycket hemma och det har hänt så mycket också. Har sovit hemma hos M för mycker nu tycker jag, känns skönt att vara hemma och slappa. Och i lördags så sov jag hos Mia :) det blev en mysig kväll med chips, cola light, godis och en film Hahaha... bara att Mia blev rädd och jag började berätta lite läskiga saker som skrämde upp henne för mycket tydligen? Hahaha.. ;)

Jag tror jag har bestämt mig att åka till Spanien ändå, vill bort ett tag från allt och alla (förutom Mia henne kommer jag sakna som in i helvete) går igenom en jobbig period och det är för mycket känslor inblandade, jag spricker snart och det värsta är att jag vill gråta med det går inte!! Det är jobbigt när det blir så.. Det känns tungt inombrods. Behöver lite tid till mig själv också.. Så Madrid låter väl ändå okej? Blir ändå stressad på något sätt och känns oroligt att det bara är några dagar kvar.. Rättare sagt 2 veckor.

Dom senaste dagarna har jag drömt jätte konstiga och obehagliga drömmar, kanske för allt jag går igenom? Men det jag drömde för några dagar sedan var hittills den äckligaste drömmen jag drömt (efter att jag drömde en gång att jag höll på att drunkna, kunde inte andas förens jag vaknade, det kändes så verkligt! Usch!) denna gång var det om att hela världen skulle pga mig, det var mitt fel för att jag gjorde ett misstag som drabbade hela världen.

Jaja, ska nog börja städa lite ändå om jag inte orkar. Och duscha, ska nog inte sova hemma idag? Jag vill stanna hemma med min bror och mamma egentligen. Får se hur det blir med den saken...


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela