iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Spanien och uppdatering..!

Publicerad 2010-06-29 17:16:59 i Allmänt,

Jag har väl inte hunnit typ att uppdatera :P men det är ju inte ett mâste, jag försöker att tillbringa min tid till annat än att sitta fast klistrad vid datorn.
I fredags landade jag i Barajas, alltsâ Madrids flygplats ;) typ nâgon gâng vid sju tiden but anyways. Här är jag och har lite halvtrâkigt sâ äsch skitsamma tänkte jag, kan skriva i bloggen. Hittills gâr allt bra.. Men jag saknar min bästa vän och pojkvän och alla andra ocksâ ;)

Imorgon ska vi ut hoppas jag orkar inte sitta inne blir sâdär desperat att vara inomhus. Igâr var jag och Leo ute nâgra timmar :) känns bra att han inte är lika feg som i början när han skaffade körkort. Men men.. Leo vill ha datorn sâ fâr väl hitta pâ nâgot annat :P kan tyvärr inte lägga upp bilder för jag var sâ smart och glömde kabeln hemma hahaha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela