iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Elle peut aller et je suis si heureux pour la!

Publicerad 2010-03-21 22:32:10 i Allmänt,

Åh! Jag känner mig så himla glad. Jag skulle ju skriva igår men sedan så glömde jag och orkade inte till slut så nu skriver jag ialla fall.
Hela veckan har jag typ varit ute varje dag, det är bra :) det har varit bra, bra väder tills idag synd bara att skitvädret är tillbaka, fan jag som trodde våren (nej tycker att detta definitivt inte är vårvärder, det är fan vinter fortfarande) var påväg på riktigt, men ack nej!
Imorgon är det en ny vecka :) hoppas det blir en bra vecka.. snart tar dom bort min tandställning också har tid den 30 mars så får se vad dom säger, hoppas på det bästa! Undrar hur det kommer att kännas utan tandställning? Har haft dem i 3 och ett halv år.

Min lilla Isabel har blivit stor, hon tog sina första steg själv utan att jag håller henne i handen vet ni hur glad jag blev? Hon går! Hon kommer slippa krypa det ser så sött ut :D är så stolt över mitt lilla busfrö.
Hon dricker ur nappflaskan själv också, äntligen liksom! Och hon försöker äta själv också :) det är så underbart!
Man blir så glad och stolt över sina små älsklingar.


Min lilla prinsessa <3

Kommentarer

Postat av: melusha

Publicerad 2010-03-22 10:45:28

Hahaha fan vad söt! Hon har ju blivit så otroligt stor! Fan vad fort tiden går, ha det bra så ses vi snart också! <3

Postat av: Melissa

Publicerad 2010-03-27 19:08:46

I know, jag saknar också våra promenader och speciellt våra galna sätt att vara :D

Jag var hos mamma, det är hennes kök haha :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela