iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Helgen och lite mer

Publicerad 2010-03-28 23:07:41 i Allmänt,

Yes, har börjat skriva ett inlägg några gånger sedan orkar jag inte och skiter i det.. Men nu hade jag tänkt skriva klart hela inlägget för att uppdater lite hära hehe..

Mia och jag har liksom äntligen börjat gymma, jag och min bror skrev in oss i ett gym i måndags sedan så övertalade jag Mia att skriva in sig så fort som möjligt typ hahaha.. så dagen efter drog vi dit så vart allting klart :) det har faktiskt varit roligt att gymma dom få gångerna vi varit där, första dagen fjantade vi oss ;) hehe.. Denna vecka ska vi väl ta träningen på allvar hoppas jag.
Isabel har börjat gå lite mer och mer men hon verkar fortfarande lite rädd men det lär väl inte ta så lång tid innan hon går helt? När hon började krypa lärde hon sig fort, sedan kröp hon snabbt hehe.. det är helt amazing hur fort hon lär sig och att hon växer så snabbt! Tiden går så snabbt, herrejösses!

Nå, haha.. Igår så hängde jag med Oliver och hans kompisar ut, med lite tjat och övertalan från Oliver och mammas sida så sa jag ''okej, då.'' Det var väl okej igår. Kvällen slutade med att alla (typ 20pers eller mer?) drog till Vega-baren. Vi kom hem typ vid 4 på morgonen? Jag var sjukt trött så gick och la mig (jag borstar alltid tänderna och tar bort sminket innan jag lägger mig oavsett hur trött jag än är) efter att Oliver pratade med mig en stund haha.. Han ville ha lite åsikter om en tjej han är intresserad av, hon verkade helt schysst och okej :) får se vad som händer höhö..

Imorgon är det en ny vecka så jag  hoppas på lyckade dagar :) och att solen tittar fram oftare, vill ha real spring now now now, thanks ;) längtar till sommar också! Okej, lite tråkigt att jag varje år åker till Madrid varje år men jag bara älskar den staden! Jag och min bror har pratat lite vi kanske kanske åker till London i höst istället så hoppas på det :)
Måste skaffa jobb och spara pengar, ska fan ta och besöka fler länder älskar ju att resa (fast inte flyga, är så läskigt, blir alltid skit nervös och stressad) måste också ta och besöka mina kära vänner som inte bor här i stockholm :(
Ialla fall... nog om allt.. haha.. Au revoir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela