iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Min bror, Oliver.

Publicerad 2010-03-02 22:43:07 i Allmänt,

Jag kommer ihåg när han var borta i 2 år, innan dess hade vi en bra relation. Det har vi väl än, men ibland så känns det inte som det. Allt förändrades på 2 år, han blev som en ''ny människa'' och började tänka någorlunda olikt än förr.. ibland förstår jag det, det var ändå en helt ny upplevelse han var med om som utvecklade honom på något konstigt vis men det finns saker jag inte förstår och det kanske jag inte kommer att förstå heller.
Idag kritiserade jag honom inte mycket men lagom? Ja, han verkade lite små sårad över det jag sa? Jag vet inte.

Råkade höra det mamma och han pratade om, han tycker att han tar hand om Isabel för mycket? Isabel tycker om att vara hos Oliver och så ofta har han henne inte heller, men nåja ska försöka att Isabel inte kryper till honom längre, får offra mycket nu.. Ingen mer frihet överhuvudtaget eftersom mamma också brukar klaga dom få gångerna hon sitter barnvakt åt Isabel så att jag får gå ut på kvällarna. Hon ska inte få gå in i Olivers rum längre för det hörde jag honom klaga över också. Ska nog ta och flytta ut ialla fall ändå om jag är rädd att bo ensam och klara mig själv överhuvudtaget men det kanske nog börjar bli dags att göra det?
Det var en halvbra dag, men allt negavtiv började på kvällen.. alla verkar på så dåligt humör. Hade tänkt be min bror om han kunde ta hand om Isabel medans jag var hos tandläkaren men det är bäst att inte göra det.
Ska nog lägga mig snart istället så att jag kommer upp tidigt.

Så vart mina glasögon beställda och betalda idag :) kanske det ända som kan ''glädja'' mig litelite grann. Så om 5-10 arbetsdagar får jag hämta dom.


Kommentarer

Postat av: Melissa

Publicerad 2010-03-03 18:38:53

Det var redan dags från början, var inte rädd för att bo själv. Det är inte så farligt, det är ju hur skönt som helst, och man får själv bestämma. Det är liksom dina regler som gäller och du kan göra vad du vill. Det bästa är att man blir självständig och det kommer att få dig och känna dig så himla bra, du kommer absolut inte vara i behov av någon. Du kommer må bättre och var inte rädd för det, det är bara en stor positiv förändring ska du se.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela