iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Och det här med depressioner då?

Publicerad 2010-03-11 23:51:23 i Allmänt,

Sitter och chattar med Leo (Isabels pappa) på msn, vi pratar om olika saker. Det går att prata med honom om nästan allt.. Jag behöver nog prata ut om det ibland? Fast den tunga känslan inombords blir bara tyngre och svårare. Snart orkar jag inte mer.

Idag på morgonen var jag glad, jag vaknade som vanligt trött trött trött men gick upp ändå sen så blev jag lite gladare när jag började piggna till. Skulle ha gått ut med en vän men sen blev det sent och hon skulle plugga till ett prov imorgon.. Så imorgon istället om jag inte drar in till stan för att träffa Michelle.
I tisdags så drog min bror och jag till haninge c för att skaffa min nya mobil, Oliver ville att jag skulle skaffa en iphone men nja, kändes bara inte som om jag ville ha en sådan ändå om dom ska vara riktigt bra? Så jag gick och skaffade en Sony Ericsson Satio istället, hittills så tycker jag om den verkligen. Jag är nöjd :) och är glad sålänge får se hur länge det varar innan jag börjar protestera hahaha.. Jag och elektroniska saker kommer inte riktigt överens hehe..

Jaja, får se om jag orkar gå upp imorgon för att vara 11 i stan för att möta Michelle & co. Är trött och har huvudvärk just nu ska nog lägga mig och glömma bort allt förtillfället.

Kommentarer

Postat av: Melissa

Publicerad 2010-03-12 11:25:24

Nej, hon har fortfarande långt hår. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela