iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Whoa!

Publicerad 2010-03-01 22:36:55 i Allmänt,

Hmm.. tycker att det är lite små komiskt att jag har läsare oavsett om jag uppdaterar så sällan och skriver kanske något enstaka inlägg då och då (1 per dag, kanske?) men men.. ni som läser min blogg hehe.. ;) en kommentar skadar väl inte? Hälsa gärna hehe.. vore trevligt. I will not harm you, you know? ;)

Idag skulle vi gå ut, vi menar jag min bror, min pappa och lilla Isabel såklart.. Vi skulle åka in till stan men det blev inte av eftersom min bror skulle fara till Nynäshanm med några vänner? Han hade tydligen lovat att följa med förra veckan eller något sådant.
Gick ut med Mia en stund ialla fall, först kom hon hit och var här en stund, vi pratade om lite allt möjligt som vanligt :) men inte kul att vara ute när det är värsta snö ovädret ute. Usch!
Imorgon ska vi in till stan ialla fall haha.. om det blir av innan är blir det att skaffa gymkort med Mia ;) hahaha.. om det blir av också haha vi har skjutit upp det hela tiden så det blir inte av vi skulle ha skaffat det i slutet av januari har jag för mig haha.

Nåja, ska fortsätta kolla på serien jag kollar på youtube, haha. Sedan ska jag väl gå och lägga mig är trött ändå.


I love Stockholm.
ändå om det har sina negativa saker, men det är mitt hem.
Jag trivs i huvudstaden.

Kommentarer

Postat av: Melissa

Publicerad 2010-03-02 15:09:39

Juste, så sluta inte blogga. Fortsätt med att skriva! Heddå :D

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-03-02 21:58:49

Fin flicka du fick Iris ^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela