iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Är det inte gulligt..

Publicerad 2010-05-26 10:59:24 i Allmänt,

när ens barn ska vara så nyfiken och busa hela tiden? Hahahaha... Ja, nyss tog hon min cola light burk som jag hade glömt igår i skötväskan som hängde kvar på barnvagnen. Ibland kan mitt minne vara extremt kasst, fanns halva kvar så nu ligger halva utspilld på mattan i hallen. Hmm... Det luktar cola vid ingången? Hahaha..

Klockan är mycket och jag har fortfarande inte ätit sedan jag vaknade. Man får ju inte direkt sova mycket med mitt lilla bustroll hon vaknar runt 6 eller 7 på morgonen :(


I måndags gick Mia och jag och sjöng på den hahaha... Den hade fastnat
i bådas huvuden hahaha...
Så Youtube i min mobil fick duga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela