iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Humörsvängningar

Publicerad 2010-05-22 20:17:29 i Allmänt,

Jag skärper mig aldrig när det gäller uppdatering! Men det suget försvann väl förlänge sen att blogga så mycket som jag gjorde förut, det var en tid jag skrev typ 2 - 4 inlägg om dagen? Men nowdays orkar jag inte, glömmer jag bort eller prioriterar jag annat.

Idag är det en sådan dag jag var på bra humör i morse när jag vaknade brevid M (alltså sov inte hemma) men sedan kom jag hem och allt var fortfarande bra men nu så känner jag mig nedstämd. Jag hatar mina konstanta humörsvägningar! Jag vill bara bli normal och vara gladare oftare.. Vill bara gå och lägga mig och inte tänka på något, har sjukt ont i livmodern också särskilt när jag går ser ju sjuk ut när jag går eller reser mig upp.

Kanske finns saker man borde glädjas åt som t.ex att den här månaden hoppas, hoppas, hoppas jag kunna göra en sak som jag velat i flera år. Och att det är fint väder.. och massa annat.
En tråkig sak är att Mia kanske inte ska följa med mig längre :( för några orsaker. Så det är sjukt tråkigt, jag som såg fram emot det. Tråkigt, tråkigt, tråkigt! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela